Opći uvjeti poslovanja

CLEANERS BETA VERZIJA Latinos Street Food

OPĆI UVJETI POSLOVANJA ZA POTROŠAČE

PRIJE KORIŠTENJA OVE WEB-STRANICE https://cleaners.hr /  („WEB-STRANICA“) POZORNO PROČITAJTE OPĆE UVJETE POSLOVANJA („OPĆI UVJETI“). KORIŠTENJEM OVE WEB-STRANICE IZRIČITO PRISTAJETE NA OVE Opće uvjete. OVU WEB-STRANICU KORISTITE NA VLASTITU ODGOVORNOST. KORIŠTENJE OVE WEB-STRANICE U SUPROTNOSTI S NJEZINOM NAMJENOM JE ZABRANJENA, PRI ČEMU JE NAMJENA DEFINIRANA KAO POSREDOVANJE IZVOĐAČA I IZMEĐU KORISNIKA I IZVOĐAČA NA PODRUČJU DEZINFICIRANJA I ČIŠĆENJA KUĆANSTAVA I SLIČNIH USLUGA. 

ZA DODATNA OBJAŠNJENJA OVIH Općih uvjeta, KORISTITE SLJEDEĆE KONTAKTNE PODATKE:

Latinios Streeat Food

Adresa: Trg kralja Petra Krešimira IV. 19, 10000 Zagreb

OIB: 17603893918

Telefon: 0919860710

Adresa elektronske pošte: [email protected]

 MBS: 0814455555

CLEANERS („CLEANERS Web“)  Latino Street food zadržava pravo izmijeniti, dopuniti ili odstraniti dijelove ovih Općih uvjeta.

CLEANERS Web  NUDI USLUGE DEZINFICIRANJA I ČIŠĆENJA NE ZAPOŠLJAVA PROFESIONALNE ČISTAČE. CLEANERS Web UPRAVLJA MREŽNOM PLATFORMOM CLEANERS (https://cleaners.hr/) KOJA JE NAMIJENJENA POSREDOVANJU USLUGA DEZINFICIRANJA I ČIŠĆENJA IZMEĐU POSJETITELJA MREŽNE PLATFORME CLEANERS I PROFESIONALNOG KVALIFICIRANOG ČISTAČA.

Pojmovi

U ovom Općim uvjetima koriste se sljedeći pojmovi: 

„Davatelj“ ili „CLEANERS Web“

CLEANERS WEB 

„Opći uvjeti“

Opći uvjeti poslovanja Davatelja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti potrošača, preporukama Hrvatske gospodarske komore, međunarodnim kodeksima za elektroničko poslovanje i uređuju odnose između Davatelja i Korisnika i njihova prava i obveze.

„CLEANERS Mrežna platforma (https://cleaners.hr/) kojom upravlja Davatelj i preko koje Davatelj nudi Usluge, omogućuje naručivanje Usluga i predstavlja sredstvo za komunikaciju između Korisnika i Izvođača, putem koje se Korisnik i Izvođač dogovaraju o terminu i opsegu izvršenja Usluge.

„Korisnik“

Fizička osoba – posjetitelj mrežne platforme CLEANERS koji unese podatke u sklopu registracije te može u sljedećem koraku izvršiti rezervaciju i plaćanje Usluge.

„Izvođač“

Educirani čistač koji izvršava djelo za ime i za račun Davatelja.

„Narudžba“

Mrežni obrazac na platformi CLEANERS (ili drugi postupak, odnosno način odobren od strane Davatelja) u kojem Korisnik navede svoje podatke i druge informacije u vezi s naručivanjem Usluge.

„Kupnja“

Predaja narudžbe ili rezervacija termina, koja se izvršava klikom na gumb „NARUČI ČIŠĆENJE”

„Usluga“  

Profesionalno dezinficiranje i čišćenje kućanstva, pri čemu su radovi koji su uključeni u opseg Usluge detaljno pobrojen u točki 3.2, a radovi koji su izrijekom isključeni iz Usluge detaljno su pobrojeni u točki 3.4 ovih Općih uvjeta. Osim kad je to izrijekom isključeno, Uslugom se smatra i Dodatna Usluga, detaljno uređena u točki 3.3 ovih Općih uvjeta.

„Dodatne Usluge“

Uz Uslugu posebno izabrane Usluge, koje su detaljno uređene u točki1.3 ovih Općih uvjeta.

„CLEANERS ČIŠĆENJE    

Redovito pružanje Usluga 1) Čišćenje jednokratno , premium svaka dva tjedna ili 2x mjesečno

  1. Korisnik
  2. Registracija. Korisnik se prije Kupnje mora registrirati na mrežnoj platformi CLEANERS. Registracija se vrši unosom podataka (ime, prezime, e-mail, telefon, poštanski broj, mjesto, lozinka) ili preko prijave putem Facebook ili Google računa, odnosno profila. Registracija označava prvi upis u bazu podataka, u koju Korisnik upisuje tražene podatke, ovisno o tipu registracije. Nakon registracije Korisnik će zaprimiti povratni e-mail s važećim korisničkim imenom (koje može biti jednako e-mail adresi Korisnika) i lozinkom, kojima pristupa svojem korisničkom profilu. Korisnički profil nije prenosiv na treće osobe. Svaki Korisnik smije imati samo jedan korisnički profil. Davatelj ima pravo po vlastitom nahođenju odbiti, odnosno spriječiti registraciju Korisnika, osobito u slučaju postojanja sumnje zlouporabe ili namjere uzrokovanja štete mrežnoj platformi CLEANERS i/ili Davatelju.
  3. Prijava. Prijava se razlikuje od registracije i znači da su svi potrebni podatci već upisani u bazu podataka te je za svaki daljnji uvid u poslovanje upisati samo korisnički ime i lozinku koje odredi Korisnik u fazi registracije.
  4. Odgovornosti i obveze Korisnika. Korisnik je odgovoran za:
  5. navođenje točnih i istinitih podataka u postupku registracije – Korisnik snosi sve posljedice koje nastanu zbog unosa pogrešnih podataka (npr. Izvođač zbog pogrešno navedenih podataka o adresi dođe na pogrešnu adresu i tome slično).
  6. priopćavanje želja i točnih podataka Izvođaču – Korisnik će pri ispunjavanju Narudžbe na mrežnoj platformi CLEANERS, točno navesti svoje želje vezane uz Usluge (Izvođaču će priopćiti točne podatke potrebne za pružanje Usluga), kao i možebitne neuobičajenosti (npr. prljavština koja prelazi okvire uobičajenog redovitog dezinficiranja i čišćenja i slično).
  7. osiguravanje tekuće vode i određene opreme – Korisnik će Izvođaču osigurati pristup tekućoj vodi i usisavač.
  8. osiguranje pristupa na lokaciju – Korisnik će Izvođaču osigurati nesmetan pristup do lokacije izvršenja Usluge.
  9. sigurnost prostora – Korisnik je dužan osigurati da su prostori u kojima se izvodi dezinficiranje i čišćenje sigurni za dezinficiranje i čišćenje te da se u njime ne nalaze opasni predmeti ili opasne okolnosti, koje bi mogle uzrokovati opasno radno okruženje za Izvođača.
  10. pravodobno i pravilno reklamiranje Usluge i/ili ulaganje prigovora protiv primljenog računa – Korisnik se obvezuje da će reklamacije i pritužbe, sukladno točki 5.3 ovih Općih uvjeta, bez odgode dostaviti na e-mail: [email protected] (posljedice nepravilnog ili nepravodobnog podnošenja prigovora ili reklamacije snosi Korisnik),
  11. Pravilno i pravodobno obavješćivanje Davatelja o oštećenjima i nepravilnostima – Korisnik je dužan Davatelja obavijestiti o oštećenjima koje su nastale pri izvođenju Usluge i možebitnim drugim nepravilnostima koje je uočio nakon izvršenja Usluge, najkasnije u roku od dvadeset četiri (24) sata nakon izvršenja usluge.
  12. Korisnički profil. Korisnik može u svako doba pristupiti svome korisničkom profilu i izmijeniti podatke u njemu. Korisniku su u korisničkom profilu u svako doba dostupni podatci o naručenim i već izvršenim Uslugama.
  13. Zabrana pristupa mrežnoj platformi CLEANERS– Davatelj zadržava pravo da Korisniku onemogući i/ili zabrani pristup mrežnoj platformi CLEANERS, u slučaju da uoči kršenje zakona, drugih propisa ili ovih Općih uvjeta od strane Korisnika te u tom slučaju ima pravo izbrisati korisnički profil Korisnika. Takvom Korisniku nije dopušteno otvoriti novi korisnički profil, odnosno može mu se onemogućiti pristup novom korisničkom profilu.
  14. Platforma CLEANERS kao isključivi način Kupnje i Narudžbe – Kupnja i Narudžba Usluga koje izvršavaju Izvođači vrši se isključivo putem platforme CLEANERS. Korisnik se obvezuje da neće mimo Davatelja, neposredno ili posredno, s Izvođačem dogovarati poslovne odnose u bilo kojem obliku u kojem bi Izvođač za Korisnika izvodio Usluge mimo Davatelja. U slučaju da Izvođač izvrši Uslugu mimo korištenja platforme CLEANERS, Korisnik je dužan Davatelju na prvi poziv platiti za izvršenu Uslugu, kao da je naručena putem platforme CLEANERS
  15. Usluge
  16. Način izvođenja. Izvođači izvode Usluge u ime i za račun Davatelja. Izvođači Usluge i Dodatne Usluge izvode samostalno. Izvođenje Usluge u odnosu na korisnika ne može se smatrati radnim odnosom.
  17. Usluga profesionalnog čišćenja domaćinstva može obuhvaćati:
  18. Kupaonica/e i sanitarije:
  19. Čišćenje WC-školjke (uklanjanje vodenog kamenca i mokraćnog kamenca), bidea, umivaonika, tuš kade/kade i četke za WC s posudicom
  20. Brisanje prašine s vidljivih površina
  21. Čišćenje ogledala i svjetala
  22. Vanjsko čišćenje ormarića
  23. Čišćenje tuš kabine, odnosno kade, uključujući slavine (vodeni kamenac)
  24. Usisavanje i pranje podova
  25. Čišćenje podnog sifona, ako je na vidljivom mjestu (uklanjanje kose i prljavštine)
  26. Čišćenje donjih dijelova čepova u umivaoniku, bideu, tuš kadi i kadi
  27. Pražnjenje koševa za smeće (zamjena vrećice, ako je vlasnik pripremi)
  28. Kuhinja:
  29. Čišćenje vanjskih površina ormarića
  30. Brisanje prašine s vidljivih površina (kuhinjski aparati, bijela tehnika)
  31. Čišćenje štednjak i/ili indukcijske ploče
  32. Vanjsko čišćenje nape
  33. Čišćenje sudopera i kuhinjskih pipa
  34. Čišćenje kuhinjskog zida, keramike, stakla
  35. Brisanje prašine s prozorskih polica
  36. Pražnjenje koša za smeće
  37. Usisavanje i pranje podova
  38. Dnevni prostor/i:
  39. Brisanje prašine s vidljivih površina (televizor, slike, hi-fi uređaji, police)
  40. Brisanje prašine sa svjetiljki unutar dosega do 1,8m (lusteri i zidna svjetla)
  41. Brisanje prašine s prozorskih polica
  42. Čišćenje vanjskih površina ormara
  43. Pražnjenje pepeljara, pražnjenje koševa za smeće
  44. Usisavanje i pranje podova
  45. Spavaća/e soba/e:
  46. Spremanje kreveta/promjena posteljine (ako je na raspolaganju, odnosno ako je pripremljena posteljina)
  47. Pražnjenje koša za smeće
  48. Brisanje prašine s vidljivih površina, uključujući dekorativne predmete i prozorsku policu
  49. Čišćenje vanjskih površina ormara
  50. Usisavanje i pranje podova
  51. Hodnici, stubišta u stanu, odnosno kući (unutrašnjost prostora za stanovanje):
  52. Brisanje prašine s vidljivih površina i svih dekorativnih elemenata koji se nalaze u prostoru (npr. vaza s cvijećem, stolac za odmor, regal s knjigama i sl.)
  53. Usisavanje i pranje podova
  54. Dječje sobe, radne sobe, sobe s računalom:
  55. Brisanje prašine sa svih dekorativnih predmeta, polica, regala, slika, svjetiljki i prozorskih polica
  56. Spremanje dječjih kreveta (zamjena posteljine, ako je pripremljena na vidljivom mjestu)
  57. Čišćenje vanjskih površina ormara
  58. Pražnjenje koša za smeće
  59. Usisavanje i pranje podova
  60. Dodatne usluge (usluge koje Korisnik može naručiti uz Usluge)
  61. Unutarnje čišćenje hladnjaka
  62. Unutarnje čišćenje pećnice
  63. Pranje prozora
  64. Dezinfekcija
  65. Popis radova koje Izvođači ne obavljaju, pa se smatra da su izrijekom isključeni iz pojma Usluge:
  66. Dezinficiranje i čišćenje fasada, prozora, stropova koji su izvan uobičajenog dosega 1,8 m
  67. Dezinficiranje i čišćenje stropnih ventilatora
  68. Dubinsko čišćenje mrlja
  69. Uklanjanje građevinskog materijala
  70. Dezinficiranje, čišćenje i održavanje vanjskih površina kao što su garaže, vrtovi, terase, balkoni i sl.
  71. Dezinficiranje i čišćenje nakon soboslikarskih radova, renovacija i sl.
  72. Generalno čišćenje
  73. Unutarnje čišćenje ormara, ormarića i ladica
  74. Podizanje teških predmeta radi čišćenja (npr. kauč, ormar, krevet i sl.)
  75. Parno čišćenje tepiha
  76. Čišćenje roleta

12 .Čišćenje unutrašnjosti radijatora

  1. Čišćenje fuga
  2. Čišćenje filtera kuhinjske nape
  3. Čišćenje električnih uređaja koji se ne nalaze na popisu čišćenja
  4. Narudžba. Korisnik se obvezuje kod narudžbe Usluge ispuniti mrežni obrazac, odnosno Narudžbu na način da istinito i potpuno navede podatke o lokaciji na kojoj usluga treba biti izvršena, a osobito mora istinito i točno navesti:
  5. Površinu nekretnine, koja je predmet Usluge
  6. Željeni termin izvođenja Usluge (datum, sat – predviđeni početak  izvođenja Usluge)
  7. Opseg možebitnih Dodatnih Usluga ili drugog možebitnog dodatnog čišćenja
  8. možebitne druge želje koje ima u vezi s naručenom Uslugom (zabrana otvaranja pojedinih prostorija, uporaba ekoloških sredstava za čišćenje i dezinfekciju koja osigurava Korisnik i sl.)
  9. Aktivacija narudžbe. Narudžba se aktivira tek nakon što Davatelj zaprimi potvrđeno plaćanje (radi izbjegavanja sumnje, odbijena doznaka ne smatra se plaćanjem), što znači:
  10. jedan (1) radni dan nakon plaćanja, ako je plaćanje izvršeno preko WEB-a ili kreditnom karticom (najkasnije do 15,00 sati)
  11. jedan (1) radni dan nakon plaćanja, ako je plaćanje obavljeno putem Internet bankarstva (najkasnije do 15,00 sati), ili
  12. do dva (2) radna dana od plaćanja, ako je plaćanje izvršeno preko pošte (korištenjem fizičkog univerzalnog naloga za plaćanje ili nakon 15,00 sati
  13. Plaćanje kao uvjet za pružanje Usluge. Usluga će se pružiti samo pod uvjetom da Davatelj zaprimi Korisnikovu uplatu za naručenu Uslugu  najkasnije četrdeset osam (48) sati prije početka pružanja Usluge.
  14. Otkazivanje ili izmjena narudžbe. Korisnik mora otkazati, odnosno izmijeniti Narudžbu pravodobno, što znači najkasnije dva (2) dana prije početka izvršenja Usluge. U slučaju pravodobnog otkaza Narudžbe, Korisnik ima pravo na povrat cjelokupnog plaćenog iznosa. U slučaju pravodobne obavijesti o promjeni termina Narudžbe, Naručitelj može s Davateljem dogovoriti alternativni termin bez dodatnih troškova. U slučaju zakašnjelog otkaza ili obavijesti o izmjeni Narudžbe, Korisnik je dužan platiti naknadu:
  15. Ako otkaže ili pošalje obavijest o izmjeni Narudžbe manje od 24 (24) sata, a više od dva (2) sata prije izvođenja Usluge, Korisnik je dužan platiti iznos od 100,00 kuna.
  16. Ako otkaže Narudžbu manje od dva (2) sata prije izvršenja Usluge, dužan je Davatelju Usluge platiti pedeset posto (50%) vrijednosti narudžbe, pri čemu se iznos naknade odnosi na naknadu izgubljene zarade Izvođača i organizacijskih troškova.
  17. Plaćanje. Korisnik može izvršiti plaćanje za naručenu Uslugu sljedećim sredstvima plaćanja: Mastercard, Visa, Diners Club, putem usluge QQQQ i putem univerzalnog naloga za plaćanje (platni nalog)
  18. Cijene. Sve cijene na mrežnoj platformi CLEANERS uključuju porez na dodanu vrijednost te su izražene u kunama (HRK). Davatelj zadržava pravo na ponudu akcijskih cijena ovisno o sljedećim okolnostima: površina stana i možebitan izbor Dodatnih Usluga. Cjenik trenutnih cijena za Usluge i Dodatne Usluge objavljen je na mrežnoj platformi CLEANERS. U slučaju pojedinačne kupnje, svakodobno važe cijene koje su objavljene u trenutku Kupnje.
  19. Izvještaj o obavljenoj Usluzi. Izvođač nakon izvršenja Usluge ispunjava obrazac u kojem navodi što je sve izvršio u okviru Usluge i Dodatnih Usluga te obrazac ostavlja Korisniku na vidljivom mjestu.
  20. Komunikacija između Korisnika i Davatelja
  21. Korisnik i Davatelj u radnom vremenu (radnim danom od 9,00 do 17,00 sati) mogu komunicirati telefonom na broj: 0919860710 ili putem e-maila: [email protected]. Davatelj će nastojati odgovoriti na svaku Korisnikovu komunikaciju u najkraćem mogućem roku, ali ne više od 24 sata od primitka Korisnikove komunikacije. Ako rok od 24 sata pada izvan radnog vremena, Davatelj će odgovor dati najkasnije do kraja radnog vremena prvog sljedećeg radnog dana po proteku roka od 24 sata.
  22. Korisnik može s Davateljem komunicirati i putem korisničkog profila na mrežnoj platformi CLEANERS.
  23. Davatelj
  24. Odgovornosti Davatelja. Davatelj odgovara Korisniku za:
  25. Stručno, kvalitetno i pravodobno izvršavanje Usluge.
  26. Poštovanje Korisnikovih želja, kako su navedene u Narudžbi.

3, Osiguravanje zaštitne opreme i opreme za dezinfekciju i čišćenje, koju Izvođač donosi sa sobom radi izvođenja Usluge (dezinficijensi, sredstva za čišćenje i oprema za čišćenje, npr. spužvice i krpe)

  1. redovna kontrola Izvođača – Davatelj redovno kontrolira jesu li Izvođači osposobljeni za izvršavanje Usluga, jesu li nekažnjavani i sl.
  2. Osiguranje odgovornosti Davatelja.  Davatelj ne odgovara za štetu koja bi nastala zbog okolnosti koje nije bilo moguće izbjeći ili ih otkloniti, niti za štetu koja bi nastala krivnjom korisnika ili drugih osoba u prostorima u kojima se izvodi dezinficiranje i čišćenje. Korisnik je dužan obavijestiti Davatelja o nastaloj šteti sukladno odredbama ovih Općih uvjeta.
  3. Obrada reklamacija. Davatelj prima reklamacije na e-mail: [email protected], te ih obrađuje svakog radnog dana od 9,00 do 17,00 sati. Korisnik se obvezuje reklamaciju uložiti najkasnije u roku od dvadeset četiri (24) sata od izvršenja Usluge, pri čemu se smatra da je reklamacija zaprimljena prvi sljedeći radni dan nakon slanja e-maila. U slučaju da je reklamacija osnovana, Izvođač će kompenzirati Korisnika sukladno nastaloj šteti u roku od dvadeset četiri (24) sata od utvrđenja osnovanosti reklamacije, odnosno najkasnije u roku od sedamdeset dva (72) sata od izvršenja Usluge. Obrada reklamacija je povjerljiva.
  4. Promotivni kod popust. Promotivni kod  ili popust Davatelj uvodi u sklopu posebnih promotivnih aktivnosti i nagradnih igara. Promotivni kod ne može se kupiti.
  5. Terminske varijante CLEANERS ČIŠĆENJA
  6. jednokratno
  7. svaka dva (2) tjedna
  8. 2x miesečno
  9. Plaćanje CLEANERS. Plaćanje CLEANERS moguće je korištenjem sljedećih sredstava plaćanja: Mastercard, Visa, Diners Club te putem usluge Stripe. Uvjeti plaćanja i troškovi transakcija uključeni su u konačnoj cijeni. Prvo plaćanje, te sva daljnja plaćanja do otkaza, provode se automatski (vrijedi u slučaju plaćanja kreditnim karticama ) Korisnik uvjek može tražiti i papirnati račun ja čišćenje
  10. Ostale odredbe su!!!
  11. Poštovanje i zaštita intelektualnog vlasništva. Davatelj je nositelj svih prava intelektualnog vlasništva na mrežnoj platformi CLEANERS. Korisnik se obvezuje poštovati Davateljeva prava intelektualno vlasništvo u najširem mogućem značenju te se obvezuje da Davateljevo intelektualno vlasništvo neće neovlašteno koristiti, kopirati, reproducirati, mijenjati, slati običnom poštom ili e-mailom, ni širiti na bilo koji drugi način. Mrežnu platformu CLEANERS, odnosno njezine dijelove, nije dozvoljeno koristiti u komercijalne, protuzakonite ili bilo koje druge svrhe, osim onih koji su navedene u ovim Općim uvjetima. Zabranjeno je korištenje automatske intervencije, upita ili drugih „botova“ koji automatski prikupljaju podatke s web-stranica, odnosno mrežne platforme CLEANERS.
  12. Zaštita osobnih podataka. Davatelj pažljivo štiti osobne podatke Korisnika. Sve informacije o zaštiti osobnih podataka Korisnika nalaze se u Općoj uredbi  o zaštiti osobnih podataka.
  13. Konačni dogovor. Ovi Opći uvjeti, zajedno s Cjenikom, Narudžbom i Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka predstavljaju konačni i jedini ugovor između Davatelja i Korisnika.
  14. Viša sila. Višom silom smatraju se neočekivani prirodni događaji koji imaju svojstvo elementarne nepogode (poplava, potres, požar, epidemija i sl.) i drugi događaji, koje nije moguće spriječiti, otkloniti ili ih izbjeći, a koji sprječavaju izvršenje Usluge sukladno ovim Općim uvjetima. U slučaju više sile, Davatelj i Izvođač su oslobođeni odgovornosti za štetu zbog neispunjenja Usluge za vrijeme više sile.
  15. Mjerodavno pravo. Na ove Opće uvjete primjenjuje se pravo Republike Hrvatske.
  16. Rješavanje sporova i sudska nadležnost. Davatelj i Korisnik pokušat će sve sporove koji bi proizašli iz ovih Općih uvjeta, riješiti na miran način. Ako spor ne bi bilo moguće riješiti mirnim putem, ugovara se mjesna nadležnost stvarno nadležnog suda u Zagrebu.

7. Važenje i izmjene Općih uvjeta. Davatelj ima pravo jednostrano izmijeniti ove Opće uvjete. Zbog redovitih izmjena ovih Općih uvjeta, Korisnik je dužan prije Kupnje pročitati Opće uvjete, jer Kupnjom pristaje na primjenu Općih uvjeta koji su važili u vrijeme Kupnje.

Usluge čišćenja i održavanja

Redovito čišćenje

Održavanje poslovnog prostora

Kontakt

Cleaners, obrt za usluge

+385 (0)91-986-0710

[email protected]

Svjesni smo da smo ovdje samo zbog Vas. S' jasnom misijom "Sreća je čist i uredan dom", želimo Vama i Vašim najmilijima omogućiti više vremena i pomoći vam u organiziranju redovnih, tjednih obaveza. Uz našu pomoć, imat ćete dovoljno vremena za svoju obitelj, prijatelje i hobije!